Stakka-Zorg probeert steeds de best mogelijke zorg en ondersteuning te bieden. Maar helaas kan er iets gebeuren waar je niet tevreden over bent. In dat geval doen we er alles aan om jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Er zijn verschillende manieren om je onvrede te uiten en om een klacht in te dienen:
- Door tijdige communicatie. Praat met degene over wie je ontevreden bent of een klacht hebt. Je zult zien dat er een goede kans is dat jullie er samen uitkomen.
- Bespreek je klacht met de leidinggevende van het team. Als het nodig is, kan hier de klachtenfunctionaris bij aanwezig zijn.
- Samen wordt er gekeken of er een oplossing gevonden kan worden.
Wilt u een klacht indienen over een zorgaanbieder die is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg?
Neem dan de volgende stappen:
- Bespreek de onvrede over de klacht eerst met de zorgaanbieder.
- Komt u er samen niet uit? Dan kan zowel u, als cliƫnt als zorgaanbieder contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl
- Of vul op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier in.